KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 29 oktober 2009

Michael Jackson I love you!




This is it......vilken film. Kan inte fatta att han är död.

Gårdagen var toppen, IKEA, skärholmen och nästan 2000 kr fattigare...det var ju inte så farligt:)

Sen kl 1530 var det äntligen dags för bio på Heron, tack och lov att vi valde bort Visby SF för det hade inte varit kul att se det på en liten skit bio duk....

2timmar satt jag som ett frimärke, släppte inte blicken ifrån han, några tårar och en konstig känsla igenom hela kroppen....jag är så glad att jag alltid varit ett stort fan, vare sig han är död eller levande.....alla ni som helt "plötsligt" bara avgudar honom,,,släng er i väggen! Vart var ni när han behövde erat stöd? Då var han ju bara en konstig hemsk pedofil!!! En plast kasse osv osv osv.
Nej, han kommer alltid leva vidare. R.I.P MJ.

Imorrn är det fredag och jag slutar 15!!! Wiiiieeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar