KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 27 oktober 2009

Imorrn bär de av

Mysklädd i CalvinKlein


Mot nynäs och Kungens kurva, Ikea och Michael Jackson på Heron City:)

Dagen har inte varit så annorlunda, jobbat, gympat och nu tv, husfruar.

Inser att min blogg inte har så mkt bilder, men jag tycker allmänt det är jobbigt att lägga över bilder från mobilen, synd för varje dag skulle jag kunna lägga upp bilder på mina outfits, eller nya goa saker som kommit till butiken....men men..får se om jag blir bättre, eller kanske finns det något enklare sätt?

Iallafall, rean är borta tack och lov, butiken ser bra ut och vi har det kul på jobbet.

På lördag är det fest,lördagen efter det lika så, även den 14nov blir det fest....3 lördagar efter sig!!! Jisses vad jag kommer att bli tjock! För jag har minsann märkt att det är en stor bov, att man har festat, dagen efter eller snarare flera dagar efter så är man så svullen. Fan börjar bli lite otålig på att gympan inte visar nå resultat....som jag kämpar 3 dagar i veckan. Vågar inte väga mig, men det känns inte som jag blir nå smalare.....iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii måste på toa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar