KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 25 oktober 2009

Sunday




Jaha nu sitter man framför datorn igen...ännu en helg har passerat. Snart är oktober slut och julen närmar sig......med den ÅNGEST!!! Vet inte vad det är men jag hatar denna årstid.

Men man får väl försöka "puscha" sig själv och försöka vara nöjd. Vissa dagar är ju riktigt bra dagar, medans andra känns hopplösa.

Fredagen var vi på AW på Etagé, det är inget höjdar ställe alltså! Maten inte så bra, personalen verkar ju inte ha nån koll, och näe jag vet inte, hela stället känns "billigt" men dom få gånger jag tagit lunch där har det varit bättre.
Senare gick vi till munken, och där skall man väl inte vara på fredag, för det var rätt kasst, men träffade dock på lite goa människor och jag blev kvar till halv 2.

Drinkarna var goa och personalen i baren är ju bara så söta. Var dock igen "hunk" att spana på.
Nu tänker ni, va fan hon har ju Stefan, jooo visst men jag gillar att ha lite godis att titta på när man är ute.....man lever ju bara en gång;)

Imorrn är det jobb, rean skall bort och jag skall fixa lite i butiken, hoppas på att få den lite snygg igen. Rean ställer till det så mkt.

Sen på onsdag blir det båten till Nynäs och MJ på Heron. Men fan vi har inte lyckats fått tag i nån bilplats på vägen hem! Så vet ej hur vill skall göra.

På lördag är det som sagt party igen. Pumpbolaget på Borgen...

Shoppat har jag som sagt gjort tillräckligt denna måndag, med ca 4000kvar av lönen så är det till att hålla i slantarna. SKÄRPNING!

Nu skall jag försöka fixa till mig lite, naglar osv, så jag kan försöka att känna mig lite fin. Annars känner jag mig "fet" att jag gått upp igen, men jag kommer inte våga väga mig.
Reductil, eller vad det nu heter, Carolina Gynning har käkat det för att gå ner, men hur får man tag i det? Vågar man testa?

Hoppas det blir en bra vecka........

Amanda Peet. Ser ni nån likhet? Snygg som fan är hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar