KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 22 oktober 2009

Vill ha, har köpt:)




Vilken skallvärk jag har har haft i två dagar nu....och inte på tal om min fot. Knölen nedanför min lilltå har blivit typ infekterad..pga klackskor...hmm? Så ofta går jag inte i det, men det enda som hjälper sa doktorn är att inte ha det, och bara ha sköna skor!! Hur FAN skall det gå? Kan ju inte gå i typ crocs på jobbet....?!?!?!




Näe vet inte vad jag skall ta mig till, så jävla typiskt, nu när man är i gång med träning och allt:(


Imorgon är det AW med släkten, och inga klackskor!




Snygga klänningar va? Whyred vill jag ha, men kostar 3500 den andra också från Nelly slog jag till på nyss....




Sen imorrn kommer ju lönen, och jag har en bra hög på jobbet, men skall nog gallra lite, drar ju till Sthlm nästa onsdag, med mamsen och systrarna. "thisisit" med Michael har premiär då, och vi skall se den på Heron. Passar på att ta IKEA så klart.




Reductil? Ett piller som hjälper till att gå ner i vikt, skulle jag vilja testa, men vågar man köpa online? Någon som vet?




Just ja, en hög på Lindex med, fasen det kommer bli lite shopping imorrn. JIPPIE!




Nu skall jag in på facebook och se om det finns några trevliga mail till mig, eller nåt:)




Bye

1 kommentar:

  1. åh, har du köpt min klänning? den med nitar alltså..Grr! hehe, finns risk att den kommer att finnas i min garderob också :)
    /sandra

    SvaraRadera