KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 11 april 2011

10ÅR




10 år av berg och dalbana...det är väl så det skall vara. Men han blir snyggare med åren :-) OCh ibland är man nästan nykär.....

Ja ingen shopping som sagt, men jag funderar på om det finns skor från tex Chanel, Prada eller Gucci att köpa online? Vill ha ett par typ ballerina, såna som aldrig går ur tiden, då kan det få kosta.

Idag har mamma och jag inte gjort så mkt, tagit en härlig promenad vid strandpromenaden och botaniska. Sen såg vi filme Upp med Elsie....haha mamma skratta mkt. Härligt.

Nu har jag duschat, skall snart slänga mig i säng. Imorrn upp tidigt...bahaaa!!

Hoppas veckan går fort...

1 kommentar: