KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 12 april 2011

20110412

Jobbat med rean idag...massa bra grejer. Blir nog att shoppa lite. Har ikväll tagit ett bad med Elsie. Ser nu på Husfruarna och har målat naglarna med chanel. Sååå tjusigt.

Imorrn reastart, måste sluta kl 16 för att dagis stänger. Stefan är ju inte hemma.

Elsie sa ikväll att hon inte tycker om när vi bråkar på henne, men jag sa då att hon måste ju lyda, ja jag vet sa hon, jag tränar på de...Hon är så smart.

På söndag är det småfolkets bio, skall nog gå på den med Elsie. Lady och Lufsen.

Sen hoppas jag på promenader för nu är jag inte grann...4 kilo skall bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar