KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 17 april 2011

HELGEN






Jag dagarna dom rullar på....

Fredagen var det jobb, sen langos på kvällen med kusiner och systrar. Mkt gott och trevligt.
Lördag var jag lite barnvakt för Elias och Alma. Stefan och Tomas körde hit massa jord, så nu ser det ut som f-n i trädgården. Men det blir nog bra tillslut. Kvällen kom Annika och Sebbe hit. Ja lilla Eddie med..

Idag har Stefan köpt dörren på snicken, äntligen dags att byta ytterdörr. Den är dock helt fel, men billig. Den är blå och felvänd :-) Men det blir nog bra med vit färg. Sen får man vänja sig att gå in åt höger.

Idag har det varit trädgårdsdag. Köpt penseer, jord och ett litet gulligt växthus som jag och Elsie satt sallad i.
KL15 var det bio med Mormor. Lady och Lufsen på Roxy. Hihi, jag somnade till.
Efter det vart det pizza på tigris.

Nu soffan och imorrn jobb för att sen flyga till Sthlm för utbildning och två nätter på Sign. BÄSTA!

Har precis målat naglarna med Chanel. Dock inget bra nagellack, men så snyggt.

Shoppat skor på Ellos. Fina va :-) Sen shoppade jag loss lite på H&M nya kollektion. Vi får se hur det ser ut när det kommer.
Men Fashion against AIDS släpps snart, och där var det en hel del jag vill ha. GAHHA jobbigt när man inte har någon bra H&M här.

Näe dags att göra lista på vad som skall med till STHLM.

2 kommentarer:

  1. Nästan alla HM kläder ut nya kollektionen var fulare i verkligheten tycker jag tyvärr, så jag köpte ingenting när vi kom ner till affären..

    Hoppas du tycker bättre :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillade kavajen och byxorna. Sen får jag se hur det ser ut på. Fashion against Aids har mkt fint. Den skall jag ha koll på :-)

    SvaraRadera