KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 22 april 2011

GLAD PÅSK




Skjorta från Rodebjer vill jag ha, fanns dock bara XS, men skall komma in fler nästa vecka. På NK.

Lååångfredag. Solen skiner. Man är ledig. Jag är så lycklig.

Elsie sitter och spelar Angry Birds på min Iphone. Stefan jobbar. Idag blir en lugn dag. Kanske åker till Boge och hälsar på Gunni.

Igår var det skärtorsdag och jag jobbade, jätte kul. Massa köp glada kunder. Sen åkte vi till Blåkulla. Påskmarschen. GODIS.

Sthlm var jätte bra. En riktigt bra kurs.
Sen vart det ju lite shopping och jag var förbi NK och kollade in min nya plånbok som jag snart tänker köpa.
Träffade finaste Emma, vi åt jätte god mat i Gallerian.

Hotell sign var som vanligt toppen.

Shoppade lite på jobbet igår med. InWear tröja. G-star byxor. Byxorna åker tillbaka...hihi. Såg inte klok ut.

I Sthlm shoppade jag Hasbeens träskor for H&M. Så coola. Sen en skjorta från Zara, en färgglad kuvertväska, ytterligare ett par tuffa silkes byxor från H&M trend.

Nu skall jag fräscha till mig lite sen. Skall jag se klart filmen "Hímlen är oskyldigt blå" Somnade ifrån den igår.

GLAD PÅSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar