KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 9 april 2011

Iam back


Oj en vecka sedan.....Detta nagellack var allt jag köpte i Milano! Jag är sjuk!

Jag skriver lite snabbt, har en dotter som vill spela.
Milano var toppen, soligt, mys och god mat. En härlig snabbtripp, hade nog velat haft en dag till, men 3 var lagom.

Nästa weekend resa blir nog till Prag.

Igår var jag och Elsie vid Marlene och Tomas, åt mat och spelade lite buzz.
Stefan jobbade, han är även iväg nu. Plus att han åker imorrn, lär väl inte se av honom ngt, det är väl nu det börjar. Allt jobb.

I torsdags fick jag en bil :-) Mercedes R320, jag är kär. Den är så fin. Nu vill jag verkligen bila till Frankrike.

Idag blir det att tvätta, byta klädsel på soffan och äta färsk torsk.

Ghaaa vad jag känner mig trött......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar