KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 15 oktober 2011

Kaffe



Sitter med en kopp kaffe, har nyss stigit upp. Fasen att man inte kan sova längre. Jag vill ju passa på att sova så mkt det går nu. Innan lillebror kommer.

Igår var jag till Mvc, allt gick bra, han har tagit ett rejält kliv upp på kurvan. Kanske blir en 4kilos :-) AJ!

Sen efter jobbet var jag på fotvård, det är inget jag orkar ta hand om nu, med denna mage. Sen kom jag hem till ett nystädad hem. Skönt, dock var det mkt slarv så jag måste klaga lite på firman. TRÅKIGT!!! Men dom får en chans till att fixa detta.

Idag då? Vad händer? Inte mkt, kommer väl "boa" lite, plocka bort sommarskor, jackor. Fram med vinter kläder. Shit det är snart jul!

Näe nu mår jag illa, inget mer kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar