KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 19 oktober 2011

PAIIIN!!

Kom knappt ner för trappan idag.....fy f-n vad jag har ont i fogarna. Hur skall jag kunna stå ut i flera veckor till. Finns det inget som hjälper?

Nu skall vi packa det sista, Elsies resväska står i hallen, hon är redo för mormor och farmor.

Tagit en kopp kaffe, vilket jag inte borde göra på morgonen, då jag blir helt darrig och mår illa....men det är så gott ju :-)

Tror minsann jag har lite resfeber. Sen är jag lite nervös för att det skall hända ngt med bebis, det är kanske lite väl sent att resa iväg i v31. Men det skall nog gå bra.

Så nu tar vi helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar