KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 6 oktober 2011

Lilly







Idag har syster och Lilly varit här. Charmtroll. Hon växer så det knakar och varje dag händer det ngt nytt. Har glömt hur det var när Elsie var lite, men snart är man där igen med en liten.

Har försökt att sluta kalla han för Åke, börjar ogilla det namnet mer och mer. Nu är det en liten Edward. "Eddie" Gulligt...men vi får se.



Idag har det inte hänt så mkt, suttit i soffan hela dagen, jag och syster. Lilly gillar också tvn som ni ser.



Imorrn fredag och jag hoppas jag mår bättre och att jag får sova inatt. INGEN MER HOSTA TACK!!!!! Har ju fått världens utslag av pencilinet, hela jag är full av prickar. Nässelutslag. Men doktorn tycker jag skall fortsätta ändå, då det inte finns så mkt annat jag kan ta som gravid.

Nu skall jag gå och lägga mig. Imorrn blir det möte med Eksjöhus, vi får se...kanske bygger ändå ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar