KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 10 oktober 2011

RÖD SOFFA







Vill byta ut min klädsel på soffan. Har kollat på Ikeas hemsida på Ektorps Idemo Röd, men tycker den ser hallonröd ut. Någon som sett den på riktigt?

Eller någon som har vägarna förbi ett Ikea? Verkar som att det går att beställa online, men vill veta att färgen är ok först.

Hemma idag, kommer vara det imorrn med. Nu vill jag vara frisk och pigg. Jag vill jobba!

Dagarna går så fort fast man är sjuk och inte gör så mkt. Men något jag tydligen gör är att äta, för idag när jag vägde mig ståg våg fan på 79,4kg!!!! Hur i heeeeelllvete lyckas jag gå upp två kilo på en vecka! FÖRKLARA!!!! Måste vara syrrans och Sebbes smörgås tårta som ligger och jäser i magen. Gahaaaa!!!! Jag vill inte upp till 90 denna gång med. What to do?

Snart en vecka kvar till Krakow, hoppas verkligen det blir av. Längtar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar