KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 31 oktober 2011

Måndag


v32+0

Idag har jag gjort UL, lillebror väger ca 2300g. Lite större än "standard;-) Allt såg fint ut och jag vill bara att veckorna skall gå fort nu.

Lunchen idag blev Subway, inte lika gott som i USA, men i USA är allt underbart. Dit vill jag igen.....snart.

Eftermiddag var jag och syster här hemma, lilla Lilly med såklart, inte klokt vad hon växer. Så sööööt. En god kopp NK kaffe sen lite soffhäng.

Imorrn är det jobb, skall gå ner ännu mer i tid, blir väl ca 2dagars jobb för mig. Inte mkt,men det är dags att "tagga" ner. Vara hemma och boa och fixa. Har tvättat massa babykläder och fixat bilbarnstol....ja det närmar sig.

Nu skall jag snart se Top Model, tröttnar aldrig på det programmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar