KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 23 oktober 2011

Krakow



Min snygga guide

Ja då har man varit i Polen. Smidigt att åka direkt. Hotellet var jättefint, billigt land och helt ok mat. Vi har haft det bra.

Sen har jag ju vaggat som en pingvin 5meter bakom Stefan varje dag då vi har gått lite...men f-n vad jag har haft ont. Men jag har kämpat på.

Auswitch var en upplevelse, en hemsk sådan, man fattar inte riktigt hur hemskt det var. Tänk om det skulle hända igen.

Nu är helgen slut och jag är ledig imorrn. Skall klippa mig, sen kolla upp Mercan, måste ju koppla ur airbagen.

Hoppas nya soffklädseln kommer imorrn. Då blir det att fixa hemma.

Nu skall jag snart se The Reader, en bra film har jag för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar