KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 11 november 2011

11.11.11


och inte nå frieri eller ngt!!! Trodde denna dagen skulle vara lite magisk. Istället sitter man själv i huset, Stefan och Elsie åkt till Boge, Stefan skall spela hockey och bada bastu. Festa alltså...kul att någon roar sig....bitter näe inte jag ;-)

Nix jag skall passa på att njuta, tvn för mig själv, sovmorgon och tyyyyst i hela huset. Nystädad idag, kvalitetshem varit här, och dom blir bättre och bättre. Sen kommer en kille hit på måndag och skall ev putsa alla fönstrar, i slutet av nästa vecka.

Idag var jag och Elsie vid MVC, allt gick fint, jag skall börja med järntabletter, sen gick jag på en timmes profylax kurs...andas,,,andas.....smärta....andas. Phu hur skall det gå?

Lunch på fiket med syster, sen lite shopping, bara lite. Nu är jag trött och skall slänga mig på soffan en stund, sen kanske det blir Pizza från Vibble. Får se, hyrt en film har jag också gjort.

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar