KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 28 november 2011

36+0


Nu lilla bebis kan du komma, allt är färdigt, jag är färdig. Magen är i vägen och jag tycker du kan komma nu, så vi kan ta härliga promenader. Vill ha tibax min kropp!

Helgen var bra, Wallers och bio.

Inatt sov jag vid mamsen...det var skönt att få lite lugn och ro. Behöver vila upp mig nu och invänta all SMÄRTA!!!!!

I morse vart det möte på Märtas med Emelie, imorrn blir det Waynes med Fanny o Nisse. Sista dagarna som chef börjar närma sig. Men det känns ok. Emelie är så duktig så det kommer gå galant.

Hemma nu, skall äta lite lunch, sen kanske åka till Brissund. Slappa med Annika kanske. Saknar Elsie har inte träffat henne sen i Lördag....mitt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar