KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 19 november 2011

Nu kan vintern komma....


Jaha då var man mätt igen, kyckling och potatisgratäng. Nybakat valnötsbröd och en god sallad.

Idag har vinterdäcken åkt på, skönt. Har pulat lite hemma, varit iväg och handlat och nu är det soffan som gäller.

Igår vart det bullbak. Över 100 lussebullar bakade mamma, jag, Annika, Marlene, Elsie och Lilly var med, som tur var sov hon mesta tiden.

Tomas fixade lite el och på kvällen vart det Vibble pizza.

På natten var det som vanligt, kan inte sova, ont, hostar, får sitta och sova. Knappt det hjälper. Fast jag inte äter ngt efter 19 så sitter maten i halsen, typ runt 04-05 på morgonen då är det bättre.

Jag hoppas verkligen "Bosse" kommer om ett par veckor.

Nu skall jag slänga på mig soffan med min fina familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar