KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 23 november 2011

BullarBullarBullar


Idag är jag ledig, så jag tänkte baka bullar :-) Fönsterputsaren är på g, så jag får ta och göra ngt, kan inte bara sitta och glo på när han jobbar :-8

Full fart i magen just nu. "Bosse" "Edward"??

Har sovit rätt okej nu två nätter, tack för att hostmedecin finns. Varför gick jag inte tidigare till doktorn???

Har tvättat massa bebiskläder, så nu har jag så det räcker, iallafall i små strl. Allt är färdigt, BB väskan packad, skötbord, spjälsäng....osv. Kom nu min son!!! Vi längtar så mkt.

Nu skall jag ta en kopp kaffe, så jag vaknar. Kanske göra mig en latté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar