KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 3 november 2011

Det rullar på


Oj redan torsdag. Veckorna går fort.
Är hemma med Elsie, stackarn har lite feber, men annars pigg.

Själv är jag inte så pigg, trött och tung. Tycker lille bror kan komma snart.

Idag kanske vi åker till syster och bakar lussebullar. Fylla upp frysen så man har lite gott i jul.

Jag måste säga att jag varit jävligt duktig. I lördags köpte jag 3kg lösgodis vid hemma kväll, och jag har inte ätit ngt på hela veckan!!! Inte likt mig.

Igår satt jag och syrran ihop skötbordet, var lite större än jag trodde, kommer ta upp hela badrummet.

Näe nu skall jag duscha. Om jag orkar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar