KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 7 november 2011

Halloween!!!!!


Elsie ser riktigt läskig ut, hon har haft lite Halloween party. Våfflor och godis och kusin Märta.

Helgen gick fort som vanligt. Fredag, vid syster tacos och Buzz. Lördag på visning i Tofta, middag på kvällen vid Endreväg.

Igår var vi i Brissund och bakade pepparkakor. Åt middag och sen hem i säng.

Vaknade i morse och kännde att jag sovit riktigt bra...det var veckor sedan. Idag skulle jag varit på anskitsbehandling, men hon var sjuk så det blev inget, synd. Så det blir en lugn dag. Därimot är det dags att putsa fönstrarna.

Nu skall jag till MVC.

V 33+0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar