KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 9 januari 2012

3v

Jaha ja, då var Tom 3 veckor idag. Han sover just nu...Elsie spelar tvspel med Heddvig och jag skall snart fixa lunch.

Är trött som vanligt...känns som jag kan sova hur mkt som helst. Huvudvärk idag och vågsatan står still!!! Jag äter mkt nyttigare, äter mindre men inte ett kg mindre...WHY!?!?!?!?!?!? Skall jag behöva sluta amma och börja banta?!?

Det är detta som är så trist...gör mig så deppig. Jag vet att jag är jobbig och ni tänker, det är ju bara 3veckor sen du fick barn....det kommer...bla bla bla.

Näe nu skall jag göra en stor sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar