KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 15 januari 2012

Kryssning




Nästa resa kanske blir en kryssning....
Kryssa i Australien och Nya Zeeland med Royal Carribien. Kan mkt väl bli så...hoppas.

Kryssningen vi gjorde i Västindien, är en av de bästa. Så vi är väldigt sugna på att göra ngt liknande igen.

Andra resemål vi skall göra någon gång i livet är:

Disneyland igen med hela familjen
Toscana eller ngt liknande....vinprovning. Mums.
Dubai ett måste
New York, skall bara dit igen...UNDERBART!
Bora Bora då måste jag vinna lite pengar, men där vill jag ha min honeymoon ;-)
Australien, så klart...vilket är på tur. Hälsa på Welch.
Hawaii, vore lite coolt.
Sydamerika då? Dit måste man ju också....frågan är vilket land jag skulle välja där.

USA USA USA bästa stället...finns massa flera delstater jag vill till. Vi har ju bilat lite där, och jag skulle gärna göra det igen. Så häftigt land.
Viva Las Vegas....ja fick Stefan välja så skulle han gärna ta ett Elvis bröllop om vi skulle gifta oss. Las Vegas är ju grymt. Vann ju lite stålar när vi var där..säkert 500kr

Man måste ju drömma lite, ha mål här i livet....resa är det bästa som finns.

Nu är det lunch

1 kommentar:

  1. I’ve been surfing around online in excess of three hrs today, and after seeing you on http://wisbyrinas.
    blogspot.com/, I definitely haven't discovered any enjoyable posts like yours. Honestly, I think that if more bloggers and siteowners generated content like your site, the internet would be even more beneficial than it already is.

    My website: www.interfasemax.com

    SvaraRadera