KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 27 januari 2012

Fredag....hela dan

Fredag. En bra dag, Tom har varit så snäll och glad, verkar inte haft lika ont i magen. Tror minifoam hjälper på honom.

Idag har jag och Elsie inte gjort så mkt. Jag har betalat räkningar. Inte så kul, iallafall inte så kul att betala massa på tomten, som vi ändå skall sälja.

Bakat Lchf bröd. Ätit Lchf "style" ett par dagar nu och det känns riktigt bra, tycker inte att jag är sötsugen längre. Det gäller bara att läsa på, känna att man vill köra denna metod, att den passar mig. Vilket jag tror den gör. Synd att det är sä jäkla dyrt!!!

Nu sover typ alla utom jag. Så jag skall väl passa på att gå och lägga mig.

Imorrn blir det Spilling och har lovat Elsie att det skall bli pulka åkning....dock inte för mig...tror jag. Fy hemska vinter försvinn!!!

Hoppas på lite värme i Dubai istället.

Grattis Christine, Henke och Alex till eran prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar