KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 14 januari 2012

BUZUNGAR


Shoppade massa fina kläder på Buzungar igår. Älskar den affären, så mkt fint.

Just nu är det bara jag och Tom hemma, Stefan och Elsie är vid Christine och Henke. Haft lite besök av mostrar och kusiner...Dennis, Cilla. Mkt trevligt.

Nu sover Tom och jag skall försöka vila lite jag med.....men tycker det är så jobbigt att somna ifrån honom....så jag struntar idet...vilar lite bara.

Har idag tagit en promendad, ensam. Jätte skönt, men fasen det gör ont i fogarna. Trist...hjärnan vill powerwalka men kroppen säger nej.

Hoppas det inte är värre i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar