KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 12 januari 2012

Stora killen Tom


Ja idag har vi vägt och mätit igen..han växer som bara den. Skönt.
Elsie har idag tagit sin 5 1/2 år spruta, kollat synen och gjorde allt med bravur. Duktig tjej.

Stefan har idag skrivit på faderskaps testet, så nu är han fast :-)

Dagen har gått så fort, som alla andra dagar...fattar inte, snart är Tom 1mån.

Imorrn fredag och inget planerat, förutom Tacos, det har Elsie beställt. Hoppas på fint väder så kanske det blir en snabbis på stan.
Skall hämta ut mitt zumba paket också. När får man börja träna efter förlossning? Jag vill börja på friskis nu! Vill ut och springa...vill se vågen sjunka...gahaaa!

Igår var Cecilia och Alexander här...sov över. Mkt trevligt. Australien, ja dit kommer våran nästa resa att gå....frågan är bara när. Jag vill åka typ snart, men Tom får bli lite större först.

Näe nu skall jag göra plankan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar