KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 23 januari 2012

LCHF




Har nu läst att man kan köra LCHF när man ammar. Så nu har jag beställt en bok som har mkt bra betyg. Så jag skall läsa på lite och snart börja med det. Hittade massa kort på mig i mobilen, jag ser rätt okej ut, men jag fattar inte, jag var ju inte nöjd då heller!!! Nu har jag lovat mig själv, att jag skall vara nöjd med min kropp om jag blir så smal igen.

Men vägen dit känns så lång.......bara vågen kunde gå ner ngt, då skulle det kännas mkt lättare. Nu händer det ingetting. Det är bara stopp. Hela kroppen verkar gått i lås.

1 kommentar:

  1. eller...så är du nöjd precis som du e just Nu ! :o)
    Jag tror att man måste lära sej att acceptera sig själv precis som man e. man blir inte lyckligare inombords bara av att loosa några kilon!

    SvaraRadera