KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 17 december 2009

All I want for christmas Is You


Ja...den jul låten är den bästa. Den kommer ett par ggr per dag på jobbet, då är Emelie där och vrider upp...

Vad vill jag ha till Jul? Jag vet inte, en lugn mysig jul. God mat, snö och att alla är friska och glada....Inte för många snapsar. Julen är barnens. Jag förstår ärligt talat inte på dom människor som blir alldeles för berusade vid jul. Speciellt när det är barn omkring.

Man kan ha trevligt ändå!

Iallafall vet jag inte riktig vad som händer...blir kanske att man blir kvar ute i Slite, men att man åker hem på kvällen.

Någongång i mitt liv önskar jag att jag ligger på en strand över jul och nyår. Smal brun och lycklig:)

Suck tänker ni då som läser detta....

Idag slutade jag kl 15, hämtade Elsie åkte på gympa med syster, sen lite mat på Skeppargatan. Systerns lägenhet är så fin nu, jisses vad dom har fixat....man känner inte igen den längre.

Nu är det dags att ta en dusch, imorrn jobb igen, sen skall jag på Michael Jackson pass på F&S. Senare på kvällen till Endreväg. Kusin vitamin bjuder på kalas.

Lördag jobb...ledig söndag. Mån-ons långa dagar på jobbet.

Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar