KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 21 december 2009

Hot hot hot


Phu, tog ett alldeles för varmt bad...men nu är man fräsch:) Gillar inte det där med att en del "grår" ut hårväxten på benen på vintern:-)Visst man kanske inte rakar sig lika ofta men, bort med hår!

Hela huset för sig själv. Har jobbat till 1900.Det var en rätt bra dag, men inte riktigt det öset man väntar på.

När jag kom hem kastade jag i mig lite julskinka och rödbetsallad, bra middag!? Efterrätt ett glas glögg. Sen stod jag en stund på orbitrecen, lite sit ups, så nu känns det inte lika hemskt.

Nu skall jag slänga mig i sängen, för det finns inte så mkt annat jag orkar göra, efter denna värme bölja jag fick:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar