KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 11 december 2009

Rina goes Chanel



Idag väckte min outfit lite olika känslor...hihi. Många tyckte dock att mina strumpbyxor från Lindex var coola och ville ha lika dana...kul.

Men det var ju länge sedan dessa var på "tapeten" Chanel har ju dessa, men lindex har ju gjort en kopia. Sälv älskar jag dom. Inte haft dom på länge. Men idag åkte dom på med en svart oversize topp med polo från Rodebjer.

Kvällen börjar närma sig och det blir väl lite idol. Har precis ätit lövbiff och tagit ett glas rött. Sedan hittade jag lite choklad i skåpet.....jäkla Stefan säger jag bara, han får inte köpa hem massa gott,,, kan ju fan inte låta bli. Så imorrn måste jag på gympa,vart inget pass idag, för min skalle har värkt heeela dagen. Så jobbet gick så där.

Imorrn blir det även lite party med jobbet. Bowling och Wallers:) Rock on!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar