KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 27 december 2009

Snart 2010



Jaha då var julen 2009 avklarad....precis hemkommen från Boge. Varit vid Klintbom och ätit och druckit massa gott.

Gårdagen bjöd på munken med Johanna och Annika...fick in brudarna till stan då jag var lite sugen på utgång. Vi hade mkt trevlit, fast vi gick runt mest. Lite dans vart det så klart med... Uppe i Schlagern spelade Basse lite MJ..tackar vi för:)

Munken hade öppet till 0300, så vi var hemma vid 0330. Så man är lite trött idag.
Imorrn är jag ledig så täntke jag ta en sväng på stan, se om jag kan göra lite fynd.
Stations gympa kl 17 efter det skall jag ta gris sprutan....

2010 närmar sig och jag tänker som vanligt ta en diet:) Tänkte ev testa cambridge. Måste seriöst gå ner i vikt.....blir snart tokig.

Näe nu vill jag ha vår, så man kan börja ta mera lååång promenader, ev börja springa lite:)
Vill vara smal, snygg och lycklig 2010:)

BEACH 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar