KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 15 december 2009

Och så kom snön...


Ja det är vitt ute. Härligt...nja vet inte, kan inte låta bli att hata det lite smått...kallt & halt. Men det är ju kul, för alla barn... Jag känner mig lite som Grinchen.

Idag är en pissig dag. Känt mig totalt misslyckad med allt.. ville inte kliva upp och inte ville jag vara i butiken. Men jag fick mkt gjort på kontoret iallafall.

Gårdagen i Sthlm var bra. Lite shopping på Ordning o Reda och H&M. Hittade spetsjackan jag velat ha.

Kära Jimmy....:( ja idag tog jag beslutet att skicka tillbaka skorna, dom var inte helt hundra. Jätte trist, men jag håller ögonen öppna. Ett par andra design skor, kanske Manolo Blahnik eller varför inte Christian Louboutin..hoppas:)

Måste ju bara äga ett par:)

Idag när dagen inte känns så bra, vill man bara kunna prata med någon, i timmar...få prata av sig, med en god vän, en som orkar lyssna. Men man vill ju inte vara till besvär, det är lixom lättare att låta bli.

Iallafall....var på gympa idag, kasst. Ledaren är sååå tråkig, en bra låt på en timme, då är det inte kul att träna. Erik på jobbet tycker jag skall börja på Formfitness, kanske är det något att tänka på till nästa år? Lite Zumba, kan ju passa mig som gillar att skaka rumpa;)


Nog om detta. Jag försöker hitta något som gör mig glad en dag som denna, och det är ju Elsie. Så underbar.

1 kommentar:

  1. "Idag när dagen inte känns så bra, vill man bara kunna prata med någon, i timmar...få prata av sig, med en god vän, en som orkar lyssna. Men man vill ju inte vara till besvär, det är lixom lättare att låta bli."

    Du är inte till något besvär. Jag lyssnar, jag ställer upp!! Glöm inte det...

    SvaraRadera