KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 8 december 2009

Headbanger


Aj, ja det är som det är, skallen värker, förkylningen håller i sig. Kanske är det för att man tränar, som det inte riktigt ger sig...

Svinis?

Har som sagt varit och tränat, sista veckan innan julschemat, då är det ett pass jag ser framemot. Bozena skall ha ett Michael Jackson pass den 18dec. Only MJ:) Kan inte bli bättre gympa. Tror minsann jag kommer lägga in en moonwalker med...hihi.

Stefan är iväg, blir en del denna vecka men det känns helt ok. Det jobbiga är att det blir ju en del pusslande med jobb coh gympa. Inte mkt tid över för Elsie...men imorrn är vi lediga så då tänkte jag gå på stan, köpa lite julklappar och MC donalds det är ju hennens bästa.

På lördag är det bowling och Wallers som gäller med bästa MQ, skall bli super kul, frågan är vad jag skall ha på mig...man är ju löjlig att man alltid vill ha ngt nytt.
Just nu är jag inne på svart spets, ialla former,,,bh, tröja, klänning. Vill ha en jacka som jag såg på Klings hemsida, men den lär ju inte komma hit.

Annars så skall jag invänta våran rea....har en del plagg som jag nog kommer köpa.

Nu är det snart dags för husfruar, tänkte nog ta mig lite glögg i min ensamhet.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar