KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 20 december 2009

Are you in, or are you out?



Söndag och väntar på att syster skall ringa, käka pizza.

Idag har jag gympat, åkt pulka med Elsie och Stefan, inhandlat julmat och tagit en liten promenad.
Helgen har annars varit lugn, ingen uttgång och inte massa vin...så jag borde ju gå ner ivikt nu:)
Jobbade i går och det var full fart.

Snart är det julafton och då skall det ätas...Friskis och Svettis har juluppehåll tom den 11jan...hur fan har dom tänkt då??? Jag kommer få lite smått ångest att inte kunna gå på gympa! 3ggr i veckan i 3månader nu och jag vill inte sluta. Får verkligen försöka hitta på ngt annat. Åka skidor, springa eller powerwalk.

Såg filmen "baksmällan" i fredag, riktigt rolig...nästan så man blir sugen på Las Vegas igen...VEGAS BABY!!!
Som sagt allt som händer i Vegas stannar i Vegas...

Lite shopping i går, billig hallonröd klänning, med liten puffärm. H&M 149kr, blir väl årets julklädsel. Sen en svart grovstickad tröja även den H&M, har dock inte provat den ännu. Sen blir det till att hålla i pengarna, för den 14 jan skall jag till Sthlm, sen kommer Stefan upp den 15 då blir det ***** hotell jag och Steven. Kan vi behöva.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa varför ringer hon inte??? PIZZA!!! Hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar