KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 5 juli 2010

4dar

Redan 4 dagar sen jag skrev.
Bästa hittills. Inget snack, Emma och Tobbes bröllop.Helt fantastiskt. Hon är den finaste bruden jag sett.
Sen att få träffa Mia och festa med henne var så kul Skrattat en massa som jag inte gjort på länge. Vi hade så kul.
Martin var också en underbart människa, fattar inte att han är singel. Jätte mysig. Dansade och showade hela kvällen. Kl 0330 blev det sängen.

Just nu ligger vi på Radissson Sas hotell i Solna. Skönt.

Jag fyller år idag......känns inte som det. Kan vara att man inte är hemma. Inte ett enda paket har jag fått öppna. :-(

Dagarna i Nyköping var bra, inte lika roliga som förr dock. Kan ju bero på att man blivit äldre eller att dom precis fått bebis. Men alltid kul att ses.

Imorrn blir det nog fjärilshuset, sen ev Grönan, jag skulle behöva åka lite berg och dalbana, en lite kick.

Nu skall jag sova i min hästen säng.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar