KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 29 juli 2010

Trötta tjejen

Hihihi fniss finiss.
Okej jag skriver precis vad jag tror jag tmker. kl0148. Efter massa alkohol. Ha ha ha
Rina är oykter, men jag har haft en toppen kväll. dock fr lite dans, men shit vad folk ute...Onsdag v 30. Summer in Visby.

Kv'ällen började på Vero med Sandy, mkt trevlig. Vi drog ett pa cider. Sen vart det Wallers 800spänn fattigare!!!!!!!!!!!!!!!!!! För lite mat!! Shit säger jag...men trevligt hade vi det. Värt det! Absolut. Nu skall >Rina sova. Efter en super trevlig taxi resa hem med RESO taxi. Bjöd killen på korv. HAH À H`````HA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar