KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 1 juli 2010

Leaving


Imorrn lämnar vi öjn ett par dagar. SEMESTER det är helt klart dagens bästa.

Har packat en massa, man kan tro att vi skall vara borta flera veckor, tur vi har bilen :-)

Snart är det Emma och Tobbes stora dag. Kommer bli ett sagolikt bröllop. Jag kommer säkert att grina. Man blir så avis. Tänk vilken känsla det måste vara.....

Annika, Mamma och Marlene är i Sthlm, och dom har köpt jackan till mig som jag spanat in. Tur att dom hittade den, är slut överallt. (Den Elin har på sig)

Hoppas det blir bra dagar, kommer kanske inte blogga, tar lite semester från det.
Shopping, vin och massa god mat. Självklart goda vänner och MR E!!!!! Iiiii joo jag skall träffa E-type. Det tycker jag skall bli kul ;-)

Seee ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar