KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 6 juli 2010

Grönan och fjärilar

Dagen började med en timme på fjärilshuset som ligger precis vid hotellet....inte mkt att se, men några fina fjärilar flög förbi.

Sedan åkte vi till gröna lund där vi åkte en del, mest bara barnkaruseller, men på slutet när vi hade några kupunger kvar kännde jag att måste få en kick, behövde det. Så jag åkte kvasten och jetline, två bra berg och dal banor. En skön kick.

Nu ligger vi på hotellet igen. Imorrn åker vi hem men jag hoppas vi hinner med lite shopping.

När jag kommer hem måste jag inta p18 spåret och röra på mig....för nu är det inte kul längre. Putmage och sladdriga lår. Bläää

Dagens bästa är när Elsie nästan kissade på sig av allt skrattande när vi var i skrattkammaren.

Skratt förlänger livet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar