KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 30 juli 2010

Höst?



Jag vill ha Acne Pistols! Jag vill ha alla deras kläder.

Okej fredag igen. Skall snart med Elise på 4års koll. Sen jobba till 17.

Vart tog sommaren vägen? Så trist. På söndag är det augusti och det är ca 4v kvar på denna sommar. Jag tror det är meningen att jag skall bo utomlands. Höst och vinter är det tråkigaste som finns.
Höstmodet det gillar jag.

Snart är det blodomloppet....och det börjar verkligen bli dags att ta sig ut till P18 snart för att testa 5km.

Imorrn jobbar jag sen är det bara mån/tis nästa vecka sen SEMESTER!
Ikväll hag jag bokat bord på Joda, men får se om det blir av.

Nu är det dags att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar