KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 12 juli 2010

Så Hot!


Precis kommit hem från lilla cykelturen. Varit i stan och ätit hemma vid David och nästan alla från MQ, mkt gott och trevligt. Nu är jag i matkoma.

Det är såååå varmt. Tropiskt som i Thailand. Tycker det är så häftigt. MEn man blir så trött och seg, och svullen. Eller jag hoppas det är värmen som gör att jag känner mig som en sumo.

Annars idag har vi varit i Boge, en sväng på Slite stranden och Ica Maxi. Inte gjort något vettigt hemma.

Nu skall jag ta en kall dusch sen imorgon blir det nog stranden igen...har ju inte fått mkt färg på kroppen.

Onsdag Sthlm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar