KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 21 juli 2010

SPACE



Inatt drömde Elsie att hon och jag var i rymden....det var det första hon sa imorse. Sötis


Japp imorrn är det sommar rea. Hoppas på mkt folk.

Dagen har gått fort, fixat med rean. Lite fynd shopping blir det.

Idag invigde jag min Marc Jacobs väska, I LOVE IT!

Nu måste jag ta tag i träningen, P18 spåret snarast!!!! Jag mår så mkt bättre av det, och jag känner skillnad, mina lår nu skulle jag vilja skära bort! HATAR dom.
Jag har lixom kommit ur fas med träningen, men snart så tror jag det kommer tillbaka.

Imorrn blir det middag på HP5 och sen till Nicolais ruin och se nån "nisse" som skall spela gitarr.
Laila har åkt hem en dag tidigare. Lite tomt utan henne.

Nu skall jag i säng, upp tidigt.

Kom och SHOPPA imorrn vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar