KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 4 juli 2011

Det ligger i luften



Jag kan få en känsla ibland att folk nära mig, snackar bakom ryggen, vilket jag HATAR! Visst sen kan jag ha fel, men just nu känns det så.

Avundsjuka?

Iallfall, nog om det. Jobbat lite idag, skulle egnetligen varit ledig. Imorse fick jag världens feberfrossa, typ, mådde skit. Orolig som man är så ringde jag MVC, fick prata med min barnmorska som sa att jag skulle komma ner och ta lite prover. Jag hade lågt blod tryck så jag hade nog fått ett blodtrycksfall :-0? Sen var järnvärdet på 125 och man rekomenderar järn tabletter vid 120, så det kan snart vara dags att börja med det.



V 16 idag :-) Och den lilla rackaren där inne vill inte riktigt ge sig till känna....men idag så har jag kanske kännt lite...hoppas jag.

2 arbetsdagar kvar till semestern. Skall bli toppen. Husvagn, E-type, syster Sonia, Nypan mmmm, det är lite som står på menyn denna sommar.

Hösten då? Jag kommer sluta som BC på MQ, vilket känns jätte konstigt. Varit det så länge och man har det väldigt bra, får se, jag hoppas det dyker upp några nya möjligheter efter ledigheten. Eller jag kanske skall sadla om till mäklare :-)

Det kanske blir jätte bra att komma tillbaka som Stf, bli en i gänget igen, man är inte det på samma sätt som BC.



Lyxhustru :-) Det hade varit ngt, får hoppas Stefan blir rik nu i sitt företag ;-) Hehe, skall inte klaga jag har det hur bra som helst.


Näe nu skall jag ringa och snacka lite skit.....med Sandra A, för hon är en riktigt go vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar