KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 25 juli 2011

Elsie 5år













Igår var det fullt ös vill jag lova. 9 barn på kalas och en massa vuxna som kom och gick. Kl 12:40 landade öven min syster Sonia på Visby flygplats. 2år sedan vi sågs sist. Inte klokt var tiden går.

Elsie vaknade av att vi kom in med mjölk och flingor, hennes bästa. Massa paket och sen var vi igång. Fiskdamm, duka, blåsa ballonger, fixa håret mmmm.

Vädret var fint hela dagen, blåste dock väldigt mkt så vi var inne.

Idag vet jag inte riktigt var det blir, kanske en sväng på stan. Solen är tyvärr inte här! Hade varit skönt med en soldag. Kneippyn har vi ännu inte varit på.

Nu skall vi äta frukost. Gahaaaa!!!! Jag måste sluta äta för två.!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar