KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 10 juli 2011

Fröjel Resort







Idag fick jag min present av Stefan, visste ingetting, förutom att jag skulle ha med mig badkläder. Sen lämnade vi Elsie vid Annika och Sebbe. Färden gick mot Klintehamn, vidare mot Västergarn, sen kom jag på det, AHA!! Fröjel Resort. Japp, väl där fick jag en helkropps peeling med avslutande helkropps massage. Efter det badade vi i poolen, vi hade den för oss själva. Sedan blev det en lunch. Jag tog en räksmörgås med färska räkor. Jätte gott, förutom att tekakan var skit torr.

Sedan badade vi lite till, solade och sedan åkte vi hem.


Nu har Elsie badat i poolen. Sebbe gjorde värsta fyndet på loppis. 4000liter pool med tillbehör för 50kr!! 50kr!!! GALET!


Stefan åkt iväg för att jobba, han skall med båten. Annika och Sebbe här. Blir lite paj till kvälls mat.

Imorgon hoppas jag på att få träffa Lily. Systerdotter :-) Gud så fin hon är, Marlene har skickat lite bilder. Imorrn har jag 3 veckors semester framför mig. Så skönt. Går även in i v 17.



Nu skall jag göra en sallad.

2 kommentarer: