KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 6 juli 2011

SEMESTER

Japp, ledigt till den 3 augusti. YES! Fan det kommer gå så fort bara. Men nu får tiden gärna gå fort.

Sitter och funderar på om vi skall bygga en mur bak vid uteplatsen, vill ha en fin gotlandsmur. Så man får det lite privat, tror det kan bli riktigt bra.

Stefan har somnat i soffan, Elsie ser Trassel. Jag har hyrt 2 filmer, The tourist och Black Swan, får se vilken det blir ikväll.

På fredag kan jag blil moster, å vad jag längar till att få sen den lilla Charlie eller Lilly.
Ett namn till som jag vill lägga till listan är Valter, hur gulligt som helst.

Ha, måste berätta! Idag på Åhlens parkeringar rök jag ihop med en turistdåre, som tror han ägde hela parkeringen. Eller, jag kom med bilen, och över vägen går två tjejer, en barnvagn i snigelfart, dom kunde ha väntat på mig, eller gå på lite...dom typ krööööp över vägen. Men jag körde på, för jag blev sur. Då har ju tjejens kille sett det, så han går mot bilen när jag kör vidare, jag väjer inte!

Sen när jag parkerat kommer han fram och säger att jag skall fan köra lungt. Jag säger att dom gick ju i snigelfart, sen är det inget övergångsställe där heller!!!!! Lite tjafs, sen säger jag att ni är f-n bara turister ni skall lyssna på mig....eller ngt sådant säger jag. Då säger han- Dra åt helvete kärring jävel!!! Jag säger----Du är fet! Det var det värssta jag kunde säga..hehe. Jag vänder och går. IDIOT!!! Är trött på turister som tror dom äger ön när dom kommer hit!

Imorse var jag på ansiktsbehandling. Märks att hormonerna i kroppen inte är som dom skall, allt gjorde ont och jag såg ut som fan efter, svullen och röd. Brukar knappt synas annars.

Nu orkar jag inte skriva mer....

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahaha du är för rolig. ( Du är fet )hehe

    SvaraRadera