KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 15 juli 2011

Nypan


Viktigaste packningen.
Har inatt sovit vid Ullis och Mattes parkering. Sov inte så bra, då det kryllar av tvestjärtar som har ätit på mig, känns det som. Sen så luktar det konstigt i vagnen.
Igår åt vi mkt gott, som alltid här. Barnen lekte för fullt, jag och Ullis tog en promenad uppe bland alla nybyggda hus. Det är som att gå i en visningskatalog. Hur mkt fina hus som helst. Man blir sugen på att bygga nytt. Samtidigt som jag gillar vårt gamla hus som snart är 100år gammalt. Det har mer charm. Funkis vill jag INTE ha, de kommer man tröttna på, det är bara en grej som är inne nu, tror jag.
När vi gick där uppe kom lyxfällan Mattias, han hälsade på oss..hehe, jag blev skit glad. Kändiskåt som man är ;-) Han bor ju där uppe i ett skit snyggt svart hus.
Snart skall vi ta oss till Kolmården. Slå upp vagn och tält, sen börjar camping dagarna.
Just ja, på tisdag skall jag klippa mig vid min frisör. Äntligen, hoppas hon kan få ordning på det, blev inte så nöjd sist, när jag klippade mig hos en annan.
Trevlig helg.
Gud vad jag saknar Lilly. Vill gosa. Grattis 1 vecka idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar