KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 1 juli 2011

Inte mye!


Bebis v 15


Det är inte ofta jag skriver.....

Men sen sist så har det varit ok. Midsommarafton blev tyvärr som jag sa....WHY???? VÄX UPP!!

Veckan har varit oki, tagit lite ledigt då jag varit ganska trött, och lite nere. Är verkligen inne i spökveckor, då jag verkligen undrar om jag är gravid. Känner inget!! NADA!!! Har tyckt att jag kännt lite foster rörelser, men nu har jag inte kännt ngt på flera dagar, kan inte sluta oroa mig över det....men jag hoppas såklart att det kommer snart.



Syster har ännu inte fått sin lilla, kommer väl på min födelsedag. Hehe.

Idag fredag, jobbar till 15. Imorrn blir det lite kick off med MQ.

Snart semester och vi hade ju planderat in v28 med husvagnen på fastlandet, men STRUL, blev det, när vi inte kunde, så nu har vi skjutit fram det, det får gå, måste ha några dagar hemma helgen v 29 då det är en liten tjej som blir 5 år! Kalas så klart.

Näe, dags att jobbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar