KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 20 juli 2011

Sthlm

Jaha då var denna vecka snart slut. Imorrn åker vi hem till öjn igen. En vecka i husvagn. Det har varit väldigt mysigt. Har sovit rätt ok i sängen, dock lite hård. Men husvagnen funkar bra, visst är man sugen på att köpa en nyare som bara är våran, för campa lär vi göra varje sommar. 1 vecka är lagom.

Kolmården var bra, delfinerna är bäst. Linbanan var rätt ok, gillar inte dessa höga höjder. Haft lite mkt regn dock :-( Har inte solat och badat någe. Hoppas på lite bränna sista veckan på semestern.

På söndag kommer syster. Skall bli så roligt. Vet inte vad vi hittar på men, Kneippbyn måste vi på, sen vill jag ta en tripp till Fårö. Måste visa henne det bästa av Gotland. Sen skall hon ju få träffa min familj.

Kalas på söndag med. Elsie hela 5 år!!!

Idag har vi spelat lite minigolf, hälsat på Laila och Lisa. Snart dags för att grilla lite torsk.

Just ja, var ju till Emma, Tobbe och Viggo igår kväll och åt mat. Emma skall ju ha bebis närsom. Kommer väl på söndag:-)

Nu skall jag nog gå och duscha. Elsie leker med en kille i husvagnen brevid.

Vecka 17+2 Känner lite buffar ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar