KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 1 december 2011

BOXER ROBERT

Köpt en ondemand box från Boxer! DONT DO IT!!!!! Jävla vad kass den är, vilket skräp, blir så förbannad. Har ringt boxer över 10ggr och domlovar så jäkla mkt...jag har inte märkt någon skillnad ännu... Tänker f-n inte betala den förens den är ok.

Tvätt tvätt, jag tvättar allt just nu :-) Ledig idag.

Imorrn fredag igen. Inget bestämmt, men hoppas på att syster M kommer.

På lördag blir det IsolaBella med jobbet. Hoppas egentligen jag är på BB då.

Skall stor handla senare idag. Fyller upp kylen och frysen inför julen. Lär köpa lite färdigmat att ha i frysen...smidigt sen när man kommer hem med lilla "Bror" och inte orkar fixa käk.

Ja vågen visar nu 83 kilo! Bra jobbat...har 7kg kvar till 90 som jag gick sist.

Nu tänker jag ta mig ett bad. Raka benen kanske lite brun utan sol, så man känner sig lite fräsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar