KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 20 februari 2012

Aouuuu

Mina fogar tar livet av mig...men fan alltså, det känns kankse som att det går åt rätt håll.
Idag var jag på mitt första friskis pass på över ett år!!! Så jävla skönt, vilken känsla att få komma igång. Men oj oj oj, vad jag har mkt att jobba på. Shit för ett år sen var jag ju riktigt "fit" och inte fan var jag nöjd då heller. Men, nu har jag lovat mig själv...går jag ner mina kilon, tränar och mår bra. Då skall jag FAN va nöjd!!!

Just nu så håller Tom på att somna...Elsie sover och mamsen halv sover nog i soffan.
Stefan är på fastlandet.

Nu skall jag kolla in sista minuten :-) HOPPAS!!!! DUBAI DUBAI!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar